Welcome to Our Home

Monday 23 April 2012

Planning a trip to Universal Studio Singapore?

If you and your family are planning a trip to USS (Universal Studio Singapore), here's a suggestion....

Stay the night at JB Cozy Homestay - you'll save so much on accommodation costs as hotel rooms in Singapore can be very prohibitive. From our homestay you can simply catch a taxi to KotaRaya bus station where you can either catch a shuttle bus that will take you directly to USS - no hassle. Else you can hire a Singapore-JB taxi from there too. At the end of your visit to USS just return to JB Cozy homestay before your onward journey.

Click here to find out more about our package or contact us at  jbcozyhomestay@gmail.com /Tel: 6017 8266530

Ada rancangan ke Universal Studio di Singapura?

Cuba cadangan kami ini. Singgah di JB Cozy Homestay dan jimat! Jangan bazir wang dengan membayar harga bilik hotel yang sememangnya mahal di Singapura. Anda boleh berangkat ke USS dari stasiun bus/taxi KotaRaya Johor dan naik bus shuttle yang akan bawa anda terus ke USS atau sewa taxi Singapore-Johor untuk perjalanan yang lebih pantas & selesa. Selesai beriadah di USS mampir di JB Cozy Homestay sebelum meneruskan perjalanan pulang.

Untuk keterangan lanjut atau paket khusus 2 hari 1 malam USS, hubungi kami di jbcozyhomestay@gmail.com atau Tel: 6017 8266530 Link ini untuk dapatkan informasi dalam bahasa Melayu.

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.